Area Visual Merchandiser

Termin i miejsce

 

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE - kliknij tutaj!  

1. Szkolenia stacjonarne 2020 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learningnapisz, żeby ustalić termin info@IWMnews.pl (lub zadzwoń 661 505 723)

Masz do wyboru szkolenie online w czasie rzeczywistym z trenerem na żywo (3 dni – ok. 12 godz. w formie video konferencji na platformie współpracy zespołowej) lub 30-dniowy dostęp do szkolenia i zadań na platformie Moodle (praca we własnym tempie, kontakt z trenerem przez fora dyskusyjne i wiadomości wewnętrzne).

Program szkolenia

  1. Stylista witryn – zakres obowiązków, specyfika pracy
  2. Visual Merchandising – główne zasady i reguły
  3. Kolor i jego znaczenie – teoria koloru i psychologia barw
  4. Rodzaje witryn sklepowych
  5. Jak powinna wyglądać perswazyjna witryna?
  6. Terminarz ekspozycji i budżet
  7. Tematy, wizualizacje i rekwizyty
  8. Oznakowanie i grafiki
  9. Oświetlenie witryny
  10. Manekiny i ich stylizacja- zajęcia praktyczne z manekinami (na szkoleniu stacjonarnym)
  11. Ekspozycja towarów w witrynie – zasady
  12. Projektowanie wystaw sklepowych
  13. Problemy z witrynami i fasadami sklepów – jak sobie z nimi radzić?

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

 

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 590zł szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 1290zł szkolenie stacjonarne.

 

Korzyści ze szkolenia Area Visual Merchandiser – Window Dresser (Stylista Witryn)

Szkolenie kompleksowo przygotowuje uczestników do pracy stylisty witryn. Uczestnicy potrafią po szkoleniu stworzyć perswazyjną witrynę sklepową, wspierającą strategię marketingową marki oraz zwiększającą sprzedaż.

 

Profil uczestnika

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób rozpoczynających lub planujących pracę jako stylista witryn. Jest też odpowiednim rozwiązaniem dla osób prowadzących własne sklepy. Szkolenie rozszerza wiedzę i przydaje się także każdemu sprzedawcy, który w swoich obowiązkach ma aranżację witryn.

 

Liczebność grupy

Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to połączenie zadań grupowych, ćwiczeń indywidualnych, analiz praktycznych przykładów oraz modułu teoretycznego, opartego na multimedialnej prezentacji, dającego podstawy do profesjonalizacji działań

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

 

Agenda

Czas trwania: 1 dzień – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10.00 – 17.00 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: