Feedback w pracy menedżera

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE - kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2019 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning – kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Feedback w pracy menedżera

Głównym celem szkolenia jest pogłębienie wiedzy w obszarze psychologicznych aspektów feedbacku menedżerskiego prowadzonego w zespołach i dla poszczególnych jednostek. Uczestnicy będą mieli okazję do przećwiczenia i zdiagnozowania własnych umiejętności  z obszaru zarządzania zespołami. Dzięki temu będą potrafili przygotować krok po kroku cały proces udzielania informacji zwrotnej. Dodatkowo poznają metody prowadzenia obserwacji i stosowania rzetelnych wskaźników w tworzeniu rozmowy feedbackowej.

W odniesieniu do Europejskich Ram Kwalifikacji – szkolenie odpowiada poziomowi 4 EQF.

 

Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do liderów, koordynatorów i kierowników grup. Jest odpowiednie dla wszystkich osób, które chcą kształcić się w obszarach kompetencji menedżerskich.

 

Liczebność grupy

Grupy szkoleniowe liczą od 3 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to przede wszystkim aktywny trening udzielania informacji zwrotnej, zadania grupowe, ćwiczenia indywidualne i dyskusja moderowana. Całość jest wsparta krótkimi modułami teoretycznymi.

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

 

Program szkolenia

  1. Siła i słabość feedbacku.
  2. Sposoby podnoszenia efektywności zespołów i jednostek.
  3. Emocjonalne i merytoryczne wyzwanie lidera – feedback korygujący.
  4. Wybrane modele i techniki informacji zwrotnej.
  5. Etapy prowadzonego i udzielanego feedbacku w zespole.
  6. Wskaźniki i karty obserwacji – tworzenie, stosowanie, modyfikowanie.
  7. Psychologiczne pułapki umysłu w komunikacji.
  8. Jak uniknąć błędów w udzielaniu feedbacku?

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

 

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 490zł brutto szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 1190zł brutto szkolenie stacjonarne.

 

 Sprawdź nasze oferty specjalne!

Każda kolejna zgłoszona osoba na to samo szkolenie od tego samego płatnika płaci 10% mniej, czyli:

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

 

Cena – szkolenie zamknięte:

- 4000zł brutto - szkolenie w Ofercie Biznes (kliknij, aby przeczytać więcej)

- wycena indywidualna* - szkolenie w Ofercie Dedykowanej (kliknij, aby przeczytać więcej)

* Koszt szkolenia zamkniętego zależy m.in. od czasu, miejsca, ilości uczestników i metodyki szkolenia. Wszystkie szkolenia zamknięte możemy dostosować do potrzeb Klienta – oferujemy m.in.:

 

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Miejsce szkolenia stacjonarnego
: hotel*** w centrum miasta – szczegóły dla poszczególnych miast znajdziesz tutaj (kliknij w nazwę miasta):

 

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: