Budowa wizerunku medialnego

Terminy

PROMOCJE - kliknij tutaj!
Zaproponuj własny termin (klik!)
UWAGA!

Zapisy kończą się na 7 dni przed danym terminem lub wcześniej – w momencie wyczerpania dostępnych miejsc. Wczesna rezerwacja jest gwarancją miejsca i upoważnia do rabatu w cenie szkolenia (szczegóły poniżej).

 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Budowa wizerunku medialnego

Po szkoleniu uczestnicy znają zasady prezentacji siebie oraz firmy w mediach. Potrafią świadomie i celowo prezentować siebie, firmę, idee w telewizji, radio oraz w prasie. Wiedzą, jakie pułapki mogą na nich czekać i potrafią im przeciwdziałać. Uczestnicy potrafią radzić sobie z tremą przed wystąpieniami. Szkolenie daje podstawę do nawiązania relacji z mediami i długofalowej współpracy, przynoszącej obopólne korzyści.
Szkolenie prowadzą wyłącznie trenerzy, którzy regularnie występują w mediach, udzielają wywiadów i organizują konferencje prasowe.

W odniesieniu do Europejskich Ram Kwalifikacji – szkolenie odpowiada poziomowi 3 EQF.

 

Profil uczestnika

Szkolenie jest adresowane do wszystkich osób, które muszą lub chcą występować w mediach w imieniu własnym lub swojej firmy / organizacji. Skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących lub planujących rozpocząć pracę w działach Public Relations firm, instytucji i organizacji.

 

Liczebność grupy

Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne łączy w sobie moduły teoretyczne z modułami aktywnego treningu wystąpień. Metody stosowane na szkoleniu to ćwiczenia indywidualne z zakresu wystąpień, zadania grupowe, odgrywanie ról, scenki  oraz wykłady oparte na multimedialnej prezentacji.

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

 

Program szkolenia

1.Rynek medialny

- media i ich specyfika

- podział mediów

- nawiązywanie relacji z mediami

- jak zaistnieć w mediach i czym zainteresować dziennikarzy

- współpraca z mediami

- kierowanie przekazu medialnego

2.Sztuka wystąpień w telewizji

- umiejętność płynnej zmiany tematu rozmowy

- „setka” co to jest i jak dobrze wypaść

- wizerunek profesjonalisty

- najczęstsze błędy podczas wywiadów telewizyjnych, jak nie być biernym i jak nie zanudzać

- jak poznać naszego rozmówcę

3.Wywiad prasowy

- ustalenie tematu rozmowy

- przygotowanie przed wywiadem, zaskakujące pytania

- ustalamy miejsce i czas udzielania wywiadu

- co chcemy przekazać, czyli myśl naszego wywiadu

- publikacja wywiadu

4.Wywiad radiowy

- radio i jego specyfika

- jak mieć mocny i interesujący głos

- zasady budowania wypowiedzi w radiu

- jak korzystać z notatek

5.Trudne sytuacje w kontaktach z mediami

- kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych

- konflikt z mediami a prawo prasowe

- sposoby odpowiedzi na trudne pytania

6.Jak zainteresować słuchaczy

- typy słuchaczy

- perswazyjny język

7. Stres i trema, jak sobie z nimi radzić

- sposoby radzenia sobie ze stresem

- techniki relaksacyjne

 

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 490zł netto szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 1190zł netto szkolenie stacjonarne.

 

 Sprawdź nasze oferty specjalne!

Każda kolejna zgłoszona osoba na to samo szkolenie od tego samego płatnika płaci 10% mniej, czyli:

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

Cena – szkolenie zamknięte:

- 4000zł - szkolenie w Ofercie Biznes (kliknij, aby przeczytać więcej)

- wycena indywidualna* - szkolenie w Ofercie Dedykowanej (kliknij, aby przeczytać więcej)

* Koszt szkolenia zamkniętego zależy m.in. od czasu, miejsca, ilości uczestników i metodyki szkolenia. Wszystkie szkolenia zamknięte możemy dostosować do potrzeb Klienta – oferujemy m.in.:

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Miejsce szkolenia stacjonarnego
: hotel*** w centrum miasta – szczegóły dla poszczególnych miast znajdziesz tutaj (kliknij w nazwę miasta):

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: