Budowa wizerunku medialnego

Terminy

PROMOCJE - kliknij tutaj!
Zaproponuj własny termin (klik!)

1. Szkolenia stacjonarne 2020 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning – kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

 

Program szkolenia

1.Rynek medialny

- media i ich specyfika

- podział mediów

- nawiązywanie relacji z mediami

- jak zaistnieć w mediach i czym zainteresować dziennikarzy

- współpraca z mediami

- kierowanie przekazu medialnego

2.Sztuka wystąpień w telewizji

- umiejętność płynnej zmiany tematu rozmowy

- „setka” co to jest i jak dobrze wypaść

- wizerunek profesjonalisty

- najczęstsze błędy podczas wywiadów telewizyjnych, jak nie być biernym i jak nie zanudzać

- jak poznać naszego rozmówcę

3.Wywiad prasowy

- ustalenie tematu rozmowy

- przygotowanie przed wywiadem, zaskakujące pytania

- ustalamy miejsce i czas udzielania wywiadu

- co chcemy przekazać, czyli myśl naszego wywiadu

- publikacja wywiadu

4.Wywiad radiowy

- radio i jego specyfika

- jak mieć mocny i interesujący głos

- zasady budowania wypowiedzi w radiu

- jak korzystać z notatek

5.Trudne sytuacje w kontaktach z mediami

- kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych

- konflikt z mediami a prawo prasowe

- sposoby odpowiedzi na trudne pytania

6.Jak zainteresować słuchaczy

- typy słuchaczy

- perswazyjny język

7. Stres i trema, jak sobie z nimi radzić

- sposoby radzenia sobie ze stresem

- techniki relaksacyjne

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 590zł  szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 1290zł szkolenie stacjonarne.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Budowa wizerunku medialnego

Po szkoleniu uczestnicy znają zasady prezentacji siebie oraz firmy w mediach. Potrafią świadomie i celowo prezentować siebie, firmę, idee w telewizji, radio oraz w prasie. Wiedzą, jakie pułapki mogą na nich czekać i potrafią im przeciwdziałać. Uczestnicy potrafią radzić sobie z tremą przed wystąpieniami. Szkolenie daje podstawę do nawiązania relacji z mediami i długofalowej współpracy, przynoszącej obopólne korzyści.
Szkolenie prowadzą wyłącznie trenerzy, którzy regularnie występują w mediach, udzielają wywiadów i organizują konferencje prasowe.

Profil uczestnika

Szkolenie przeznaczone jest dla osób planujących wdrożyć w swojej firmie strategię biznesu społecznie odpowiedzialnego. Jest także ciekawym uzupełnieniem dla osób pracujących w działach PR, które myślą o rozszerzeniu działalności i szukają nowych sposobów kreowania wizerunku firmy.

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: