Profesjonalna Asystentka

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE - kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2019 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning – kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

 

Korzyści z udziału w szkoleniu Profesjonalna Asystentka / Sekretarka

Szkolenie kompleksowo przygotowuje do pełnienia obowiązków asystentki i / lub sekretarki. Uczestniczki szkolenia zapoznają się z zasadami etykiety w biznesie, aby jak najlepiej reprezentować firmę. Poznają reguły dress codu. Będą wiedziały, na czym polega etyka w zawodzie. Nauczą się także praktycznych sposobów archiwizacji dokumentów elektronicznych i papierowych, prowadzenia spotkań oraz zarządzania sobą w czasie, aby pełnić swoje obowiązki jak najbardziej efektywnie.

W odniesieniu do Europejskich Ram Kwalifikacji – szkolenie odpowiada poziomowi 3 EQF.

 

Profil uczestnika

Szkolenie jest adresowane zarówno do osób, które mają już za sobą doświadczenie w pracy asystentki i/lub sekretarki, ale chcą rozszerzyć swoją wiedzę, jak i do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tym zawodzie lub planują rozpoczęcie pracy.

 

Liczebność grupy

Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to połączenie aktywnych metod ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz moderowanych dyskusji z modułem teoretycznym opartym na multimedialnej prezentacji.

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

 

Program szkolenia

  1. Sekretarka – drzwi i uosobienie firmy.
  2. Zawodowy dress code w pracy sekretarki.
  3. Komunikacja z zarządem  i  etyka zawodu sekretarki.
  4. Komunikacja werbalna i niewerbalna z klientem i współpracownikami.
  5. Trudni klienci – jak sobie z nimi radzić?
  6. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych.
  7. Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym.
  8. Prowadzenie korespondencji listowej – zasady konstruowania oficjalnych pism.
  9. Korespondencja e-mailowa i mailowa obsługa klienta.
  10. Organizacja zebrań i robienie notatek.
  11. Jak dobrze prowadzić biuro? – zasady archiwizacji dokumentów biurze.
  12. Organizacja czasu pracy sekretarki.
  13. Organizacja wizyt biznesowych i zasady etykiety biznesowej.

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

 

Cena i rabaty

- 490zł szkolenie e-learning (w całości przez Internet) – pierwsza zgłoszona osoba

- 1190zł szkolenie stacjonarne – pierwsza zgłoszona osoba.

 

 Sprawdź nasze oferty specjalne!

Każda kolejna zgłoszona osoba na to samo szkolenie od tego samego płatnika płaci 10% mniej, czyli:

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

Cena – szkolenie zamknięte:

- 4000zł - szkolenie w Ofercie Biznes (kliknij, aby przeczytać więcej)

- wycena indywidualna* - szkolenie w Ofercie Dedykowanej (kliknij, aby przeczytać więcej)

* Koszt szkolenia zamkniętego zależy m.in. od czasu, miejsca, ilości uczestników i metodyki szkolenia. Wszystkie szkolenia zamknięte możemy dostosować do potrzeb Klienta – oferujemy m.in.:

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Miejsce szkolenia stacjonarnego
: hotel*** w centrum miasta – szczegóły dla poszczególnych miast znajdziesz tutaj (kliknij w nazwę miasta):

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: