Profesjonalna obsługa klienta

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE - kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2021 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learningnapisz, żeby ustalić termin info@IWMnews.pl (lub zadzwoń 661 505 723)

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

Program szkolenia

1. Profesjonalna obsługa klienta – definicja i cele.

2. Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta.

3. Oczekiwania klienta.

4. Pracownik – wizytówką firmy:

- savoir-vivre w kontaktach z klientem,

- wizerunek i dress code.

5. Komunikacja interpersonalna:

- komunikacja werbalna,

- komunikacja niewerbalna.

6. Asertywność i empatia w relacji z klientem.

7. Obsługa telefoniczna klienta.

8. Trudni klienci – trudne sytuacje.

9. Relacje posprzedażowe.

* jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 590zł szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 1290zł szkolenie stacjonarne.

Korzyści dla uczestników szkolenia Profesjonalna obsługa klienta

Uczestnicy po szkoleniu potrafią profesjonalnie obsługiwać klientów, wykorzystując cały arsenał technik komunikacyjnych. Radzą sobie z tzw. trudnymi klientami. Potrafią także kompetentnie obsłużyć klientów przez telefon.

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do osób rozpoczynających pracę związaną z obsługą klienta lub posiadających doświadczenie, ale dążących do większej profesjonalizacji obsługi klienta.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to połączenie zadań grupowych, ćwiczeń indywidualnych oraz modułu teoretycznego, opartego na multimedialnej prezentacji, dającego podstawy do profesjonalizacji działań

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: