Obsługa klienta urzędu

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE - kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2021 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learningnapisz, żeby ustalić termin info@IWMnews.pl (lub zadzwoń 661 505 723)

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!


 

Program szkolenia (2 dni)

  1. Specyfika obsługi klienta – interesanta – petenta:

 

2. Profesjonalny wizerunek urzędnika:

 

3. Typy klientów i ich zachowania:

 

4. Orientacja na klienta:

 

5. Komunikacja werbalna i niewerbalna w obsłudze klienta:

 

6. Telefoniczna obsługa klienta:

 

7. Listowa i e-mailowa obsługa klienta:

 

8. Techniki i style obsługi klienta:

 

9. Trudni klienci i sposoby radzenia sobie z nimi:

 

10. Asertywność w obsłudze klienta urzędu:

 

 

11. Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu:

 

12. Savoir-vivre i etykieta w obsłudze klienta urzędu:

 

13. Podsumowując…, czyli plan zmian.

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 590zł brutto szkolenie e-learning Moodle (materiały i zadania dostępne na platformie Moodle i kontakt z trenerem na platformie przez Internet – dostęp przez 30 dni).

- 1450zł brutto 2-dniowe szkolenie stacjonarne lub Live Training Online (2-dniowe szkolenie z trenerem on-line w czasie rzeczywistym na naszej platformie).

 

 

Korzyści ze szkolenia Profesjonalna obsługa klienta urzędu

Szkolenie dostarcza niezbędnej wiedzy do profesjonalizacji obsługi klienta w urzędach i instytucjach publicznych. Uczestnicy potrafią po szkoleniu kompetentnie obsługiwać petentów, budując jednocześnie pozytywny wizerunek urzędu.

 

Profil uczestnika

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób rozpoczynających lub planujących rozpocząć pracę w urzędach i instytucjach publicznych. Szkolenie jest także odpowiednie dla osób posiadających już doświadczenie w obsłudze petentów, ale chcących nabyć nowe umiejętności w celu profesjonalizacji działań.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to połączenie zadań grupowych, ćwiczeń indywidualnych oraz modułu teoretycznego, opartego na multimedialnej prezentacji, dającego podstawy do profesjonalizacji działań

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

 

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne i Live Training Online;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning Moodle.

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: