Obsługa klienta urzędu

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE - kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2019 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning – kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!


Korzyści ze szkolenia Profesjonalna obsługa klienta urzędu

Szkolenie dostarcza niezbędnej wiedzy do profesjonalizacji obsługi klienta w urzędach i instytucjach publicznych. Uczestnicy potrafią po szkoleniu kompetentnie obsługiwać petentów, budując jednocześnie pozytywny wizerunek urzędu.

W odniesieniu do Europejskich Ram Kwalifikacji – szkolenie odpowiada poziomowi 3 EQF.

 

Profil uczestnika

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób rozpoczynających lub planujących rozpocząć pracę w urzędach i instytucjach publicznych. Szkolenie jest także odpowiednie dla osób posiadających już doświadczenie w obsłudze petentów, ale chcących nabyć nowe umiejętności w celu profesjonalizacji działań.

 

Liczebność grupy

Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to połączenie zadań grupowych, ćwiczeń indywidualnych oraz modułu teoretycznego, opartego na multimedialnej prezentacji, dającego podstawy do profesjonalizacji działań

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

 

Program szkolenia

1. Specyfika obsługi klienta – interesanta – petenta.

2. Profesjonalny wizerunek urzędnika.

3. Elementy protokołu dyplomatycznego i savoir vivre w obsłudze klienta urzędu.

4. Typy klientów i ich zachowania.

5. Orientacja na klienta.

6. Komunikacja werbalna i niewerbalna w obsłudze klienta.

7. Telefoniczna obsługa klienta.

8. Listowa i e-mailowa obsługa klienta.

9.Techniki i style obsługi klienta.

10. Trudni klienci i sposoby radzenia sobie z nimi.

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

 

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 490zł szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 1190zł szkolenie stacjonarne.

 

 Sprawdź nasze oferty specjalne!

Każda kolejna zgłoszona osoba na to samo szkolenie od tego samego płatnika płaci 10% mniej, czyli:

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

Cena – szkolenie zamknięte:

- 4000zł - szkolenie w Ofercie Biznes (kliknij, aby przeczytać więcej)

- wycena indywidualna* - szkolenie w Ofercie Dedykowanej (kliknij, aby przeczytać więcej)

* Koszt szkolenia zamkniętego zależy m.in. od czasu, miejsca, ilości uczestników i metodyki szkolenia. Wszystkie szkolenia zamknięte możemy dostosować do potrzeb Klienta – oferujemy m.in.:

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Miejsce szkolenia stacjonarnego
: hotel*** w centrum miasta – szczegóły dla poszczególnych miast znajdziesz tutaj (kliknij w nazwę miasta):

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: