PR w administracji publicznej

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE - kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2020 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learningnapisz, żeby ustalić termin info@IWMnews.pl (lub zadzwoń 661 505 723)

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

Program

1.       Podstawy PR.
2.       PR w administracji publicznej – specyfika i rola.
3.       Informacja, misja i etyka w administracji.
4.       Promocja i marketing w administracji publicznej i samorządowej.
5.       Media Relations.
6.       Metody i narzędzia działań PR.
7.       Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych.
8.       Wystąpienia przed kamerą – konferencja prasowa, wywiad:

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 590zł szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 1290zł szkolenie stacjonarne.

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu Public Relations w administracji publicznej

Uczestnicy potrafią po szkoleniu zaplanować i zrealizować kompletną strategię Public Relations instytucji publicznej. Posiadają wiedzę na temat mechanizmów PR. Potrafią realizować celowe, skuteczne działania PR w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym. Wiedzą, jak zorganizować udaną konferencję prasową, co powinno znaleźć się w teczce prasowej, jak przygotować press kit itp. Potrafią także zachować się przed kamerą, poprowadzić konferencje prasową oraz udzielić wywiadu.
Szkolenie prowadzą wyłącznie osoby posiadające wieloletnie doświadczenie w realizacji działań PR.

Profil uczestnika

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób rozpoczynających lub planujących rozpocząć pracę w działach PR w jednostkach administracji publicznej i samorządowej.

Szkolenie jest także dobrym uzupełnieniem dla osób pracujących w urzędach, które spotykają się z mediami, udzielają wywiadów, prowadzą konferencje prasowe itp.

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to połączenie zadań grupowych, ćwiczeń indywidualnych, analiz praktycznych przykładów oraz modułu teoretycznego, opartego na multimedialnej prezentacji, dającego podstawy do profesjonalizacji działań.

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: