Telefoniczna obsługa klienta

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE – kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2019 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning – kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!


Korzyści z udziału w szkoleniu Telefoniczna obsługa klienta

Szkolenie kompleksowo przygotowuje uczestników do profesjonalnej, telefonicznej obsługi klienta. Uczy zachowań przydatnych zarówno na infolinii wychodzącej, jak i na infolinii przychodzącej.

W odniesieniu do Europejskich Ram Kwalifikacji – szkolenie odpowiada poziomowi 3 EQF.


Profil uczestnika

Szkolenie jest przeznaczone dla osób pracujących w call center, na infolinii, ale także wszystkich, które w swojej pracy korzystają z telefonu obsługując klientów wewnętrznych i zewnętrznych.

 

Liczebność grupy

Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to przede wszystkim aktywne ćwiczenia i zadania indywidualne i grupowe, odgrywanie ról, analiza przypadków połączone z niezbędną porcją wiedzy, konieczną do obsługi klienta przez telefon na najwyższym poziomie.

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

 

Program szkolenia

1. Telefoniczna obsługa klienta – uwarunkowania sukcesu:

2. Etapy rozmowy telefonicznej:

3. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych:

4. Radzenie sobie z trudnymi klientami:

5. Metody dotarcia do klienta przez telefon:

6. Jak budować relacje z klientem przez telefon:

7. Błędy w rozmowach telefonicznych – jak się ich ustrzec?

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

 

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 290zł szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 790zł szkolenie stacjonarne.

 

 Sprawdź nasze oferty specjalne!

Każda kolejna zgłoszona osoba na to samo szkolenie od tego samego płatnika płaci 10% mniej, czyli:

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

 

Cena – szkolenie zamknięte:

- 2400zł brutto - szkolenie w Ofercie Biznes (kliknij, aby przeczytać więcej)

- wycena indywidualna* - szkolenie w Ofercie Dedykowanej (kliknij, aby przeczytać więcej)

* Koszt szkolenia zamkniętego zależy m.in. od czasu, miejsca, ilości uczestników i metodyki szkolenia. Wszystkie szkolenia zamknięte możemy dostosować do potrzeb Klienta – oferujemy m.in.:

 

Agenda

Czas trwania: 1 dzień – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10.00 – 17.00 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Miejsce szkolenia stacjonarnego
: hotel*** w centrum miasta – szczegóły dla poszczególnych miast znajdziesz tutaj (kliknij w nazwę miasta):

 

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: