Visual Merchandising

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE - kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2019 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning – kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

 

Korzyści z udziału w szkoleniu Visual Merchandising

Uczestnicy potrafią po szkoleniu zaplanować i samodzielnie wdrożyć strategię VM dla sklepu, wspierającą strategię marketingową marki oraz zwiększającą sprzedaż. Uczestnicy znają zasady VM, psychologię koloru, zasady oświetlenia. Każdy uczestnik szkolenia, wychodzi z niego przygotowany do samodzielnej pracy jako Visual Merchandiser.

W odniesieniu do Europejskich Ram Kwalifikacji – szkolenie odpowiada poziomowi 4 EQF.

 

Profil uczestnika

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do osób rozpoczynających lub planujących rozpocząć pracę w działach VM. Szkolenie jest także odpowiednie dla osób prowadzących własne sklepy.

 

Liczebność grupy

Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to połączenie zadań grupowych, ćwiczeń indywidualnych, analiz praktycznych przykładów oraz modułu teoretycznego, opartego na multimedialnej prezentacji, dającego podstawy do profesjonalizacji działań w zakresie VM.

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu.

 

Program szkolenia

1. Visual Merchandising – zagadnienia ogólne.
2. Złote zasady VM.
3. Organizacja przestrzeni sklepu.
4. Ekspozycja na półce.
5. Ekspozycja w przestrzeni sklepu.
6. Witryny – rodzaje i ekspozycje.
7. Psychologia koloru w VM.
8. Kompozycje kolorystyczne.
9. Oświetlenie sklepu i witryn.
10. Jak wyróżnić się wśród innych sklepów?
11. Całościowa identyfikacja wizualna sklepu.
12. Profesjonalny wizualny marketing sklepu.

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

 

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 490zł szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 1190zł szkolenie stacjonarne.

 

 Sprawdź nasze oferty specjalne!

Każda kolejna zgłoszona osoba na to samo szkolenie od tego samego płatnika płaci 10% mniej, czyli:

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

 

Cena – szkolenie zamknięte:

- 4000zł brutto - szkolenie w Ofercie Biznes (kliknij, aby przeczytać więcej)

- wycena indywidualna* - szkolenie w Ofercie Dedykowanej (kliknij, aby przeczytać więcej)

* Koszt szkolenia zamkniętego zależy m.in. od czasu, miejsca, ilości uczestników i metodyki szkolenia. Wszystkie szkolenia zamknięte możemy dostosować do potrzeb Klienta – oferujemy m.in.:

 

Agenda

Czas trwania: 1 dzień – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10.00 – 17.00 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Miejsce szkolenia stacjonarnego
: hotel*** w centrum miasta – szczegóły dla poszczególnych miast znajdziesz tutaj (kliknij w nazwę miasta):

 

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: