Trening telefonicznej obsługi klienta

Termin i miejsce 

Wybierz formę szkolenia:

PROMOCJE – kliknij tutaj!

1. Szkolenia stacjonarne 2018 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning – kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!


Korzyści z treningu telefonicznej obsługi klienta

Praktyczny trening telefonicznej obsługi klienta daje możliwość wglądu we własne umiejętności i rozwoju kompetencji. Uczestnicy poznają sprawdzone techniki obsługi telefonicznej i trenują ich wykorzystanie w odniesieniu do własnej pracy. Aktywny trening z wykorzystaniem metod coachingowych daje lepsze efekty niż tradycyjne szkolenia.

W odniesieniu do Europejskich Ram Kwalifikacji – szkolenie odpowiada poziomowi 4 EQF.

 

Profil uczestnika

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą nauczyć się profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.

 

Liczebność grupy

Grupy szkoleniowe liczą od 2 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie stacjonarne to praktyczny warsztat treningowy. Szkolenie oparte jest na metodach coachingowych. Prowadzi je certyfikowany trener i coach ICC.

Szkolenie e-learning to materiały dostępne przez Internet oraz obowiązkowe zadania i aktywności, które realizowane są w 100% za pośrednictwem Internetu. Szkolenie e-learningowe oparte jest na metodyce self-coachingu.

 

Program szkolenia

  1. Jak obsługujesz klientów?
  2. Jak klienci chcą być obsługiwani?
  3. Zasady obsługi klientów przez telefon.
  4. Trening rozmów z klientami.
  5. Techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  6. Możliwości usprawnienia obsługi telefonicznej.
  7. Twój plan działania.

 

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 290zł brutto szkolenie e-learning (w całości przez Internet).

- 790zł brutto szkolenie stacjonarne.

 

Sprawdź nasze oferty specjalne!

Każda kolejna zgłoszona osoba na to samo szkolenie od tego samego płatnika płaci 10% mniej, czyli:

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

 

Cena – szkolenie zamknięte:

- 2400zł brutto - szkolenie w Ofercie Biznes (kliknij, aby przeczytać więcej)

- wycena indywidualna* - szkolenie w Ofercie Dedykowanej (kliknij, aby przeczytać więcej)

* Koszt szkolenia zamkniętego zależy m.in. od czasu, miejsca, ilości uczestników i metodyki szkolenia. Wszystkie szkolenia zamknięte możemy dostosować do potrzeb Klienta – oferujemy m.in.:

 

Agenda

Czas trwania: 1 dzień – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 10 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – szkolenie e-learningowe: czas na zaliczenie szkolenia i aktywności przez Internet to 30 dni.

Miejsce szkolenia stacjonarnego
: hotel*** w centrum miasta – szczegóły dla poszczególnych miast znajdziesz tutaj (kliknij w nazwę miasta):

 

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: