Zarządzanie relacjami

Termin i miejsce

Wybierz formę szkolenia:

1. Szkolenia stacjonarne 2019 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning – kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

 

Korzyści z udziału w szkoleniu Zarządzanie relacjami z klientem

Szkolenie dostarcza wiedzy do budowania długotrwałych relacji z klientem. Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia skutecznych strategii handlowych, w których główny nacisk kładzie się na jakość i relacyjne podejście do kontrahenta, klienta, czy partnera biznesowego.

W odniesieniu do Europejskich Ram Kwalifikacji – szkolenie odpowiada poziomowi 3 EQF.


Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest dla działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych strategii sprzedaży. Szkolenie polecamy także sprzedawcom i przedstawicielom handlowym, w celu zweryfikowania swoich strategii handlowych w kierunku koncentracji na kliencie.

 

Liczebność grupy:

Grupy szkoleniowe liczą od 3 do 8 osób.

 

Metody szkoleniowe

Szkolenie łączy praktyczne, warsztatowe zadania, gry i ćwiczenia indywidualne oraz grupowe  z mini wykładami, popartymi prezentacją multimedialną (metody stosowane są na szkoleniu stacjonarnym).

Szkolenie e-learning to materiały szkoleniowe dostępne przez Internet, zadania, fora dyskusyjne i inne aktywności.

 

Program szkolenia

1.            Model relacyjny w kontaktach biznesowych – Clienting.

2.            Definicja klientów kluczowych.

3.            Zarządzanie systemem obsługi klienta w firmie.

4.            Zespół do obsługi klienta kluczowego – zasoby ludzkie i rzeczowe niezbędne do efektywnej pracy.

5.            Reguły i zasady skutecznego clientingu.

6.            Przydatne narzędzia perswazji.

7.            Plan rozwoju relacji z klientem.

8.            Sprzedaż i negocjacje z kluczowym klientem.

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

 

Cena i rabaty – szkolenie otwarte:

- 430zł netto (+23% VAT) szkolenie e-learning (całość przez Internet).

- 1330zł netto (+23% VAT) szkolenie stacjonarne.

 

 Sprawdź nasze oferty specjalne!

Każda kolejna zgłoszona osoba na to samo szkolenie od tego samego płatnika płaci 10% mniej, czyli:

 

Cena zawiera

* opcja dostępna wyłącznie przy szkoleniu stacjonarnym

 

Cena i rabaty – szkolenie zamknięte:

- 4000zł netto (+23% VAT) - szkolenie w Ofercie Biznes (kliknij, aby przeczytać więcej)

- wycena indywidualna - szkolenie w Ofercie Dedykowanej (kliknij, aby przeczytać więcej)

 

Agenda

Czas trwania: 2 dni – szkolenie stacjonarne;
30 dni – dostęp do szkolenia e-learning.

Godziny
: 9 -17 – szkolenie stacjonarne;
dowolne godziny – czas na zaliczenie szkolenia to 30 dni w wersji e-learning.

Miejsce szkolenia stacjonarnego
: hotel*** w centrum miasta – szczegóły dla poszczególnych miast znajdziesz tutaj (kliknij w nazwę miasta):

 

Aby zapisać się na szkolenie, kliknij tutaj, a następnie: