Course info

CSR Manager
(Szkolenie "CSR Manager")

ZADZWO%C5%83%2C%20ZAPYTAJ%20%28400%C3%97

Terminy

Wybierz formę szkolenia:

1. Szkolenia stacjonarne 2022 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning - napisz, żeby ustalić termin info@IWMnews.pl (lub zadzwoń 661 505 723)

Szkolenia online odbywają się w formie aktywnego warsztatu z trenerem na żywo na platformie webinarowej w czasie rzeczywistym. Uczestnicy realizują takie same aktywności jak na szkoleniu stacjonarnym. Godziny i dni szkolenia można indywidualnie ustalić z trenerem.

Dla osób, które preferują naukę samodzielną, istnieje możliwość otrzymania dostępu do szkolenia i wsparcia trenera na platformie Moodle przez 30 dni. W takiej formie uczysz się w dowolnym tempie, miejscu, czasie, bez spotkań na żywo.

Program:

1Idea CSR, budowanie strategii CSR: norma ISO26000, tworzenie strategii CSR:

  • Norma ISO 26000 – obszary,
  • Zrównoważony rozwój, a Społeczna Odpowiedzialność Biznesu,
  • Praktyczne zastosowanie normy ISO 26000 w budowaniu strategii CSR-owej przedsiębiorstwa.

2. Narzędzia i metody CSR:

  • Narzędzia CSR i formy wdrożenia strategii CSR,
  • Budowa infrastruktury etycznej przedsiębiorstwa,
  • Budowanie sieci ambasadorów CSR w firmie,
  • Jak zaangażować pracowników do wdrożenia działań CSR-owych w firmie?
  • „Fale zaufania”, a CSR w firmie.

3. Wdrożenie strategii  CSR w organizacji:

  • 8 etapów.

4. Budowanie sieci współpracy:

  • Określanie obszarów szans, ryzyka, wpływu interesariuszy,
  • Narzędzia dialogu z interesariuszami,
  • Z kim i w jakiej kolejności rozmawiać?
  • Mapowanie interesariuszy.

5. Korzyści i bariery CSR:

  • Możliwości i korzyści, wynikające z wdrożenia strategii CSR,
  • Tworzenie wartości dodanej dla firmy poprzez wdrażanie działań CSR-owych,
  • Stymulowanie innowacyjności i budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez działania CSR-owe,
  • Najczęstsze błędy i bariery w trakcie wdrażania strategii i działań CSR-owych.

6. Zakres działań managera CSR:

  • Przygotowanie przedsiębiorstwa i pracowników do wdrożenia strategii CSR,
  • Tworzenie strategii CSR-owej firmy,
  • Przykłady wdrożenia działań CSR-owych w różnych firmach,
  • Narzędzia CSR w relacjach z pracownikami i ze społecznością oraz z partnerami i dostawcami firmy,
  • Narzędzia CSR związane ze środowiskiem,
  • Inne stosowane narzędzia,
  • Jak tworzyć raport zrównoważonego rozwoju GRI (według standardów międzynarodowych)?

7. Programy wolontariatu pracowniczego:

  • Przygotowanie,
  • Jak przygotować się na ewentualne trudności,
  • Określenie sposobu komunikacji w ramach programu wolontariatu pracowniczego,
  • Ewaluacja programu wolontariatu pracowniczego,
  • Przykłady programów wolontariatu pracowniczego w czołowych polskich firmach.

8. Etyka zawodu:

  • CSR a wartości i etyka przedsiębiorstwa,
  • Kodeksy etyczne,
  • Programy kształcenia etycznego, a CSR.

9. Networking:

  • Networking z uwzględnieniem specyfiki CSR,
  • Jak wprowadzić Networking w ramach działań CSR-owych?

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas


Jak zapisać się na szkolenie?

  • Dodaj wybrany tryb szkolenia do koszyka (na dole strony).
  • Zarejestruj się, podaj dane i ilość osób.
  • Zapłać za szkolenie poprzez płatności PayU lub przelew.
  • Jeśli wolisz, prześlij zgłoszenie e-mailem: info@IWMnews.pl lub napisz tutaj
  • Po otrzymaniu zgłoszenia, zadzwonimy i zapytamy o wybrany termin i miejsce szkolenia (jeśli wybrałeś e-learning, otrzymasz instrukcję korzystania z kursu).

 

Szkolenie "Manager społecznej odpowiedzialności biznesu" - kliknij, aby przeczytać szczegóły (KLIK!)