Course info

Profesjonalna obsługa klienta
(Profesjonalna obsługa klienta)

 

 

nowy%20numer.PNG

Terminy

Wybierz formę szkolenia:

1. Szkolenia stacjonarne 2019 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning - kurs rusza każdego 1. dnia miesiąca (z wyjątkiem lipca).

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.

Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

PROMOCJE - kliknij tutaj!

Programgsnowa.pngzobacz.JPG

1. Profesjonalna obsługa klienta – definicja i cele.

2. Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta.

3. Oczekiwania klienta.

4. Pracownik – wizytówką firmy:

- savoir-vivre w kontaktach z klientem,

- wizerunek i dress code.

5. Komunikacja interpersonalna:

- komunikacja werbalna,

- komunikacja niewerbalna.

6. Asertywność i empatia w relacji z klientem.

7. Obsługa telefoniczna klienta.

8. Trudni klienci – trudne sytuacje.

9. Relacje posprzedażowe.

*jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

ofer.png

Jak zapisać się na szkolenie?pyt.png

  • Dodaj wybrany tryb szkolenia do koszyka (na dole strony).
  • Zarejestruj się, podaj dane i ilość osób.
  • Zapłać za szkolenie poprzez płatności PayU lub przelew.
  • Jeśli wolisz, prześlij zgłoszenie e-mailem: info@IWMnews.pl lub napisz tutaj
  • Po otrzymaniu zgłoszenia, zadzwonimy i zapytamy o wybrany termin i miejsce szkolenia (jeśli wybrałeś e-learning, otrzymasz instrukcję korzystania z kursu).

 

Szkolenie "Profesjonalna obsługa klienta" - kliknij, aby zobaczyć szczegóły (KLIK!)

 

moodle.png