Skip Upcoming events

Upcoming events

There are no upcoming events
Skip Settings

Settings

Szkolenie prowadzi

Picture of Piotr Janiszewski

Janiszewski Piotr

sylwetka trenera

Telefoniczna obsługa klienta

Terminy

Wybierz formę szkolenia:

1. Szkolenia stacjonarne 2021 – kliknij tutaj, aby poznać terminy.

Wybierz dogodny termin i miejsce (Gdańsk, Poznań, Toruń, Warszawa). Weźmiesz udział w intensywnym i aktywnym szkoleniu.

2. E-learning -napisz, żeby ustalić termin info@IWMnews.pl (lub zadzwoń 661 505 723) .

Otrzymasz dostęp do szkolenia i wsparcia trenera przez 30 dni. Uczysz się w dowolnym tempie, miejscu i czasie.


Zapisz się najpóźniej 7 dni przed wybranym terminem!

PROMOCJE - kliknij tutaj!

Program

    1. Telefoniczna obsługa klienta – uwarunkowania sukcesu:

    • Jak skutecznie przekonywać w rozmowie.
    • Zachowania werbalne.
    • Zachowania niewerbalne.
    • Standaryzacja rozmów telefonicznych.

    2. Etapy rozmowy telefonicznej:

    • Fazy charakterystyczne rozmowy telefonicznej przychodzącej.
    • Wyjaśnienie intencji telefonowania.
    • weryfikacja klienta
    • Analiza potrzeb klienta w rozmowie telefonicznej.
    • Zakończenie kontaktu.

    3. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych:

    • Pytania otwarte.
    • Pytania zamknięte.
    • Dowartościowanie.
    • Parafraza.
    • Podsumowanie.

    4. Radzenie sobie z trudnymi klientami:

    • Rodzaje trudnych klientów (co powoduje, że są trudni)?
    • Techniki odparcia obiekcji klienta:
    • Technika P.I.W..
    • Zdarta płyta.
    • Ukonkretnienie zarzutów
    • Przejęcie odpowiedzialności.
    • Techniki obrony przed agresją ze strony klienta:
    • Obrona w 3 krokach.
    • Asertywne narzędzia obronne.
    • Załatwianie reklamacji przez telefon.

    5. Metody dotarcia do klienta przez telefon:

    • Sposoby wzbudzenia zainteresowania klienta (metaprogramy – coś co podświadomie wpływa na nasze decyzje).
    • Potrzeby klienta (podstawa motywacji do działania).

    6. Jak budować relacje z klientem przez telefon:

    • Zasady budowania trwałych relacji w kontaktach telefonicznych
    • Savoir vivre w rozmowie telefonicznej:
    • Odbieranie telefonu.
    • Dzwonienie do klienta.

    7. Błędy w rozmowach telefonicznych – jak się ich ustrzec?

    • Najczęstsze błędy popełniane podczas rozmów telefonicznych.
    • Zakazane zwroty w rozmowie telefonicznej.

      *jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowego programu, napisz do nas

      Jak zapisać się na szkolenie?

      • Dodaj wybrany tryb szkolenia do koszyka (na dole strony).
      • Zarejestruj się, podaj dane i ilość osób.
      • Zapłać za szkolenie poprzez płatności PayU lub przelew.
      • Jeśli wolisz, prześlij zgłoszenie e-mailem: info@IWMnews.pl lub napisz tutaj
      • Po otrzymaniu zgłoszenia, zadzwonimy i zapytamy o wybrany termin i miejsce szkolenia (jeśli wybrałeś e-learning, otrzymasz instrukcję korzystania z kursu).

       

      Szkolenie "Telefoniczna obsługa klienta" - kliknij, aby poznać szczegóły (KLIK!)

      Szkolenie stacjonarne

      Cena: 890 PLN
      Cena zawiera:
      • intensywne, praktyczne szkolenie
      • materiały szkoleniowe i zestawy konferencyjne
      • obiad i przerwy kawowe

      E-learning

      Cena: 690 PLN
      Cena zawiera:
      • aktywne szkolenie z trenerem online na żywo na platformie webinarowej
      • możliwość wyboru dogodnych dni i godzin szkolenia
      • certyfikat ukończenia szkolenia

      Szkolenie zamknięte

      Cena zawiera: